26 Mart 2010 Cuma

Bizimde yardımımız dokunsun



Bi arkadaşımızın blogunda rastladım


neler paylaşmıyoruz ki dedim kendi kendime,bizimde çorbada ufakta olsa tuzumuz olsun


Sizlerde blogunuzda paylasın


blogu olmayanlar ise e-posta ile paylaşın


böylelikle daha da kolay duyulucak yardım eli daha çabuk dokunucak onlara


Tuvaleti olmayan okullara tuvalet yapılıcak malzemeleri temin edecek gönüllüler bulan http://www.okulumuzatuvalet.org/default.asp?iId=HILHG adlı site...



ne kadar içler acısı...
en yakın örneklerden birisi
erzurum Karayazı ilçesinin 8 km uzaklığındaki karaağıl köyündeki karaağıl ilköğretim okulunda çalışmakta olan 1-A sınıf öğretmeniyim.göreve başlayalı henüz 5 ay oldu.Bu ilköğretim okulunda birçok öğrenci bulunmakta.1.sınıf öğrencilerim benden izin istediklerinde o tenekeden yapılmış derme çatma kulübeye gidiyorlar su olmayan bu tuvalet bozmasında keskin bir koku olmasına rağmen burayı kullanmak zorundalar.üstelik biz öğretmenler içinde böyle.öğrencilerimin ellerinde çok fazla siğil var.Ellerini yıkayacak yer olmadığından bu virüs öğrenciden öğrenciye dolaşıyor.Okuluma tuvalet yapılmasını isterken onlara temiz olma alışkanlığı kazandıracağıma söz veriyorum.Gereğinin yapılmasını arz ederim..
Desteğinizi bekliyoruz arkadaşlar
o kadar paylaşımda bulunuyoruz bunu da paylaşalım..


1 yorum: