17 Mart 2010 Çarşamba

alışveriş


Dün canım sıkıldı yapıcak birşey yok napsam napsam dedim alışverişe gideyim niyetim bişey almamak aslında ki kendimi biliyorum elim boş dönmem :) markete girdim kafama eseni aldım bi puding canavarı olaraktan dr.oetker'in kampanyası dıkkati cekti hani şu reklamlarda gösterilen 4 tane puding bide yanında sevimli miniş armağan en pembesinden seçtim minişimi :)

hijyen delisi olaraktan glade'in kampanyasından yararlanmamak olmaz dedim onuda kaptım,yeşilçay zaten vazgeçilmezim çileklisi güzel tavsiye ederim bizzat denenmiştir hemde...


Bu aralar takıntım oldu hangi markete girersem gireyim arko nem'in bu kreminden almadan çıkmıyorum..acayip seviyorum kokusu kalıcılığı çok güzel evde dolu ama gözüm doymuyor napiyim :)
rexona dedeorantta çok hoşuma gitti kokusu güzel ama kalıcı gelmedi bana pek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder