22 Mart 2010 Pazartesi

Bahar alerjisi :(



Bugünlerde hiç keyfim yok yaklaşık 3 gündür bahar alerjim başladı,hiç abartmıyorum yolda hapşurmaktan burnumu silmekten yürüyemiyorum

burnum şişiyor,gözlerim şişiyor,kıpkırmızı bir surat kendimi çok kötü hissediyorum o çok sevdiğim çiçekleri,ağaçları görecek gözüm yok..

oysa ben baharı çok severim ama neden böyle oldu :(

bir yere gitmeye çekiniyorum sürekli selpak,hağşurma,burun kaşıntı of of çok dertliyim anlıyacağınız..



biraz bu konuda araştırma yaptım,doktora da gitmiştim kullandığım ilaçlar beni daha kötü yapıyor..nefes almada zorlukta var ama doktorada gidesim yok hiç...
Alabileceğimiz önlemler

*Polenlerin en fazla uçuştuğu sabahları saat 05.00 ile 10.00 arası
açık havaya çıkmayın.Ancak ağız ve burnu kapatacak maskelerle çıkabilirsiniz.
*polen zamanı açık havada spor yapmayınız.
*Saçlar tozu tutar bu yüzden her akşam duş alınız.
*arabada giderken camı açmayınız.hava değişimi için klimadan faydalanın
*polen zamanı evde kapı ve pencerelerınızı kapatın
*evinizde veya ofiste varsa klima filtresini sık sık değiştirin
*tatil için deniz kenarlarını tercih ediniz.
*çim biçmekten kaçının
az da olsa uymaya çalışıcam..çok zor bu alerji

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder