16 Nisan 2010 Cuma

PowderPink gidiyor

Nereye mi gidiyorum gidebileceğim en güzel yere sevgilimin yanına Bodrum'a gidiyorum..ohh sonunda kavuşuyoruz sevgilimle annemlerde gelicekler sevgilimin ailesiyle zaman geçirecekler..bugün bir telaş vardı kuaför,alışveriş 2 günden beri canım çıktı ordan oraya..özledimde sevgilimi..hasret çekmek zor hele bide uzaklık varsa..bodrumuda özledim,teyzemi,kuzenlerimi görücem ne mutlu belli bir süre yazamam belkide :)

Çok canım sıkılıyordu ne zamandır evden çıkasım gelmiyordu bazen süslenmek,giyinmek falan işkence gibiydi taa kiii babam bodruma gidicez diyene kadar :)





Ne zaman kavuşucaz biz seninle sevgilim,kendi evimiz olsa ne biliyim biraz daha kolay olsa bazı şeyler istediklerimiz olsa hemen olmuyor işte
Ol-mu-yorrr!
özlüyoruz deli gibi hemde ama biticek dimi en güçsüz olduğum anlardan sen toparlıyorsun beni sabredicezz diye telefondan sesini yükseltip...
inanıyorum biticek ama ne zaman işte sabırrrrr!

az kaldıı yanında olucam
Sevgilisi yanında olanlar kıymetini bilin uzaktayken çok özleniyor söyliyim :)

benden bu kadar...




2 yorum:

  1. Gözün aydın canım :) Hava da çok güzel üstelik.Muhteşem bir tatil.
    Güle güle git,güle güle gel...

    YanıtlaSil